Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016

"Ξενιτεμένο μου πουλί" (Παραδοσιακό Ριζώματα - Πιέρια Όρη)











"Ξενιτεμέ- λε ξενιτεμέ- ξενιτεμένο μου πουλί
και παραπονεμένο πουλάκι μ', αηδονάκι μου
και παραπονεμένο λεβέντη μου, καημένε μου.

Αχ η ξενιτιά λε- η ξενιτιά η ξενιτιά σε χαίρεται
και γω ΄χω τον καημό σου πουλάκι μ΄, αηδονάκι μου
και γω ΄χω τον καημό σου  λεβέντη μου, καημένε μου.

Αχ τι να σου στεί- λε τι να σου στεί- τι να σου στείλω ξένε μου
τι να σε προβοδίσω πουλάκι μ' αηδονάκι μου.

Αχ σου στέλνω μη- λε σε στέλνω μη- σε στέλνω μήλο σέπεται
κυδώνι μαραγκιάζει λεβέντη μου καημένε μου.

Αχ σε στέλνω το λε- σε στέλνω το- σε στέλνω το δακράκι μου 
σε ένα χρυσό μαντήλι πουλάκι μ' αηδονάκι μου.

Αχ το δάκρυ λε- το δάκρυ- αχ το δάκρυ είναι καυτερό
και καίει το μαντήλι λεβέντη μου καημένε μου."

Τραγούδι: "Ξενιτεμένο μου πουλί" 
Φωνή: Μοτσιόπουλος Αθανάσιος 
Ηχογράφηση/Διασκευή/Φωτογραφίες : Βαϊνάς Θωμάς 
(Οι φωτογραφίες είναι από τα Ριζώματα στα Πιέρια Όρη)


(ακούστε το και στο vimeo)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου